Jedným z najväčších míľnikov bol podľa Barilovej Black Friday, keď sa
spoločnosti podarilo predať rekordný milión produktov a dosiahnuť tak
medziročný nárast o 76 %.
Generálny riaditeľ Dalibor Cicman dodal, že spoločnosť sa plánuje
zamerať predovšetkým na upevnenie svojej pozície na existujúcich trhoch s
dôrazom na najnovší trh v Taliansku a regióny Nemecka, Rakúska a
Švajčiarska. Najsilnejšími však zostávajú český a slovenský trh.
Košická spoločnosť chystá najväčšie zmeny v oblasti logistiky. V tomto
roku by mala disponovať piatimi logistickými centrami, ako aj novým
automatizovaným skladom v Košiciach. Od tejto investície vo výške takmer
šesť miliónov eur firma očakáva automatizáciu 80 % objednávok. Okrem
toho plánuje aj otvorenie skladu v Taliansku.
Firma rastie aj počtom zamestnancov. Ku koncu minulého roka mala spoločnosť viac ako 500 ľudí.